donderdag 6 maart 2014

Hdr: Naar Duffel IX. / Hdr: To Duffel IX.

Dit is de laatste wandeling met mijn Sony-NEX 5 en mijn laatste lange wandeling van het seizoen.  Het is er één van Lier naar Duffel en terug.  Dit is het negende deel van het verslag.  Vandaag verlaat ik Duffel en bereik 't Zuut te Lier.

This is my last walk with my Sony-NEX 5 and my last long walk of the previous season.  This walk goes from Lier to Duffel and back.  This is the nineth part of the report.  Today, I leave Duffel and reach 't Zuut in Lier.








Euster te Duffel. / Euster in Duffel.


Dan sla ik de Heuvelstraat in... / I make a left turn into the Heuvelstraat...


Rond dit punt rijd ik Lier binnen en de staatnaam verandert in de Heistraat... / In the vicinity of this point, I drive into Lier and the name of the street changes in the Heistraat...






De Heistraat te Lier... / The Heistraat in Lier...


Ik bereik 't Zuut te Lier... / I reach 't Zuut in Lier...


Nog even en ik ben weer thuis... / Still a bit and I'm home again...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten