woensdag 5 maart 2014

Hdr: Naar Duffel VIII. / Hdr: To Duffel VIII.

Dit is de laatste wandeling met mijn Sony-NEX 5 en mijn laatste lange wandeling van het seizoen.  Het is er één van Lier naar Duffel en terug.  Dit is het achtste deel van het verslag.  Vandaag verlaat ik de Binnenweg te Duffel en rijd verder over het grondgebied van Duffel, in de richting van Lier.

This is my last walk with my Sony-NEX 5 and my last long walk of the previous season.  This walk goes from Lier to Duffel and back.  This is the eighth part of the report.  Today, I leave the Binnenweg in Duffel and drive on, over the territory of Duffel, in the direction of Lier.




Het laatste huis, dat ik fotografeer op de Binnenweg, is één van de fraaiste... / The last house on the Binnenweg, where I take a picture of, is one of the finest...


  Nog een tuin voorbij... / I still have to pass this garden...




En ik bereik de Oude Liersebaan te Duffel... / And I reach the Oude Liersebaan in Duffel...




Ik verlaat deze weg en draai Itterbeek op, te Duffel.. / I leave this road and turn into Itterbeek in Duffel...


Daarna volgt Euster... / After Itterbeek follows Euster...








Euster te Duffel. / Euster in Duffel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten