maandag 17 maart 2014

Hdr: Wandeling rond Lier IV... / Hdr: Walk around Lier IV...

Vandaag, 08/03/2014, was het voor het eerst lenteweer in Vlaanderen.  Na een periode van 6 maanden binnen zitten, kon ik eindelijk weer eens buiten om fotokes te trekken.  Je kunt raden hoe gelukkig ik was.  Ik wilde nazien hoe m'n rolstoel het deed, na een periode van 6 maanden inactiviteit.  Dus, ik bleef rond Lier voor de eerste officiele wandeling van het nieuwe seizoen.

Today, it was for the first time good weather in Flanders, in 2014.  After a period of being indoors for 6 months, finally I could go outside in order to take some pictures.  You can guess that I was happy, because of it.  I wanted to check how my wheelchair was doing, after a period of six months of doing not very much.  So, I stayed in the vicinity of Lier, should anything go wrong.






't Zuut te Lier... / 't Zuut in Lier...


Ik bereik de Heistraat te Lier... / I reach the Heistraat in Lier...




Even verderop... / A little futher...


Kom ik op Duffels grondgebied... / I arrive on the territory of Duffel...


En verandert de Heistraat van naam... / And, the name of the Heistraat changes...


In de Heuvelstraat te Duffel... / Into the Heuvelstraat in Duffel...




Via Euster... / Via Euster...


Bereik ik de Wandelingstraat... / I reach the Wandelingstraat...




De Wandelingstraat te Duffel... / The Wandelingstraat te Duffel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten