donderdag 20 maart 2014

Hdr: Naar de Heidestraat. / Hdr: To the Heidestraat.

Op 09/03/2014 maakte ik mijn tweede wandeling van het jaar, naar de Heidestraat te Ranst (Emblem).  De fotoreportage van deze wandeling is echter gedeeltelijk mislukt.  Zoals jullie konden zien in mijn vorige wandeling, werden mijn foto's op een gegeven moment erg geel.  Nu is dat niet veranderd.  Mijn fotograaf vertelde me dat het aan de witbalans kon liggen.  En inderdaad, omdat het knopje, dat voor de witbalans moet zorgen, vlak naast een knopje staat dat ik altijd moet indrukken wil ik een foto trekken, is het zeer goed mogelijk dat ik per ongeluk het knopje voor de witbalans heb ingedrukt.  Met alleen je linkerhand een foto trekken, is nu eenmaal geen sinecure...

On 09/03/2014, I've made my second walk of this year, to the Heidestraat in Ranst (Emblem).  The report of this trip is partially failed.  As you could see in my previous walk, my pictures turned very yellow on a certain moment.  And, that didn't change.  My photographer thinks that my white balance is to blame.  And, indeed, because the button, that takes care of the white balance, is situated very close to a button a always need to push, if I want to take a picture, it certainly is possible that I, by accident, pushed the button for white balance.  To take a picture with  only your left hand, isn't so easy to do...




Ik vertrek aan de Rantsebinnenweg te Ranst (Emblem)... / I leave via the Rantsebinnenweg te Ranst (Emblem)...










Dan draai ik Heiken in, te Ranst (Emblem)... / I turn into Heiken in Ranst (Emblem)...










Die straat mondt uit in de Oeverweg te Ranst (Emblem)... / That street stretches until the Oeverweg in Ranst (Emblem)...


En zo kom ik weer op de Rantsebinnenweg uit, te Ranst (Emblem)... / And, that way, I return to the Rantsebinnenweg in Ranst (Emblem)...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten