zondag 23 maart 2014

Hdr: Naar de Heidestraat IV. / Hdr: To the Heidestraat IV.

Ook vandaag heb ik mijn normale werkmethode niet kunnen toepassen.  Daarvoor zijn deze negatieven te geel.  Maar ik slaag er steeds beter mee te werken en heb de hoop dat het ergste leed geleden zal zijn, na morgen.

Also today I couldn't use my normal way of working.  For that, these negatives are just too yellow.  However, I succeed ever better in working with them and have hope that, after tomorrow, the worst part will be over.










Ik ben nog altijd in de Heidestraat te Ranst (Emblem)... / I'm still located in the Heidestraat, in Ranst (Emblem)...




Tot ik Sint-Jozef opdraai, te Ranst (Emblem)... / Until I turn into Sint-Jozef in Ranst (Emblem)...














Daarna volg ik de Klaverstraat te Ranst (Emblem)... / After that street, I follow the Klaverstraat in Ranst (Emblem)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten