donderdag 8 augustus 2013

Tweede Kast: Vooruitgang... / Second closet: Progress...

Vandaag begin ik met de deuren aan de scharniertjes vast te zetten... / Today, I start to attach the doors to the hinges...


Ik steek de schroefjes door de geboorde gaten, maak het scharnier eraan vast en plaats er moertjes op... / I put te screws though the drilled holes, attach the hinge and finish this constuction by placing bolts on top of the screws...


Zo ziet het eruit, als het afgewerkt is... / It looks like this, when it's finished...


Als beide scharnieren gedaan zijn... / When both the hinges are done...


Ik sluit de deur... / I close the door...


Het is tijd om de winkelhaken te plaatsen... / It's time ot attach the T-squares...


Ik boor gaten en maak de winkelhaak vast... / I drill holes and attach the T-squares...


Ziezo, één paneel + deur is af... / Like that, one panel + door is finished...


Ik doe hetzelfde met het andere paneel... / I do the same with the other panel...


Zo ziet een gesloten scharnier eruit... / A closed hinge looks like this...


De winkelhaken worden vastgezet... / The T-squares are being attached...


Ik sluit de deur... / I close the door...


Het werk zit erop, voor vandaag... / The work is done, for a day...


De rest is voor morgen... / The rest, I'll do tomorrow...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten