vrijdag 17 januari 2014

Op Zoek naar een Zonsondergang. / In Search for a Sunset.

Dit is een samenvatting van een wandeling die ik in September gemaakt heb.  Ik vertrok naar bouwwinkel Van de Broeck en reed nadien naar Anderstad, om de zonsondergang te kunnen trekken.  Maar, was er wel een zonsondergang?  Van deze wandeling heb ik ook een Hdr-versie, die ik jullie later zal tonen.

This is a resume of a walk that I've made in September.  I left for construction-shop Van den Broeck and drove then to Anderstad, in order to take pictures of the sunset.  But, was there a sunset?  I also have a HDR-version of this walk, which I'll show you later.




De Mosdijk te Lier. / The Mosdijk in Lier.


De Vesten te Lier. / The Vesten in Lier.


De brug over het Netekanaal aan de Berlaarsesteenweg te Lier. / The bridge across the Nete-channel at the Berlaarsesteenweg in Lier.


Het uitzicht vanop de brug. / The view from the bridge.








Op de dijk langs het Nete-kanaal te Lier. / On the dyke alongside the Nete-channel in Lier.








Maar eenmaal in Anderstad, het natuurgebied van Lier, trekt de hemel dicht. / But, once in Anderstad, the nature-reserve of Lier, the nature-reserve of Lier, the sky closes.


En, ik moet terug zonder iets van de Zonsondergang te zien. / And, I have to return without seeing something of the sunset.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten