zondag 10 november 2013

Hdr: Zonsondergang boven Lier III. / Hdr: Sunset in Lier III.

Dit is het derde deel van mijn Hdr-reportage over een zonsondergang te Lier.  Eergisteren ben ik door het park van Lier gereden en heb de Vesten bereikt.  Vandaag rijd ik verder over de vesten en ben onderweg naar Anderspark, het natuurgebied van Lier.

This is the third part of my Hdr-report about a sunset in Lier.  Yesterday, I drove through the park of Lier and arrived at the Vesten.  Today I drive further on the Vesten and am on my way to Anderstad, the nature-reserve of Lier.








Ik rijd verder over de Vesten te Lier. / I drive on over the Vesten in Lier.


Tot aan de Bloemmolens te Lier. / Until the Bloemmolens (= Flower Mills, an old industrial building that's been renovated to lofts).


Dan keer ik mij om en ben onderweg naar Anderstad... / I turn around and am on my way to Anderstad...


Het natuurgebied van Lier... / The nature-reserve of Lier...


Wanneer ik deze beelden trek... / When I take these pictures...


Ik rijd verder... / I drive on...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten