woensdag 27 november 2013

Hdr: Naar Duffel (en terug) V. / Hdr: To Duffel (and back) V.

Op 27 september 2013 maakte ik een trip naar Duffel.  Dit is het vijfde deel van het verslag.  Gisteren begon ik aan de terugweg via de Missestraat te Duffel en de Bremstraat te Lier.  Vandaag vervolg ik mijn weg door de Bremstraat.

On 27 September 2013, I made a walk to Duffel.  This is the fifth part of the report.  Yesterday, I started the way back via the Missestraat in Duffel and the Bremstraat in Lier.  Today, I continue my way through the Bremstraat.




Ik zat in de Bremstraat te Lier. / I was located in the Bremstraat.








Het resultaat van een zware storm. / The result of a big storm.






Hier eindigt het onbebouwde gedeelte van de Bremstraat te Lier. / Here ends the undeveloped part of the Bremstraat in Lier.


En, hier begint het bebouwde gedeelte van de Bremstraat. / And, here begins the developed part of the Bremstraat.






Hier eindigt de Bremstraat te Lier. / Here ends the Bremstraat in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten