donderdag 7 november 2013

Hdr: Zonsondergang boven Lier. / Hdr: Sunset in Lier.

Het is meer dan een week geleden dat ik van mij liet horen.  Dit kwam door de reorganisatie van mijn appartement, een werk dat ruim één jaar geleden is aangevat.  Mijn bureel was aan de beurt en dat is de plaats waar ik aan mijn foto's werk.  Maar na een week van gedwongen inactiviteit, presenteer ik hier een Hdr-reportage over een zonsondergang boven Lier.  In totaal beslaat ze zo'n 40 foto's.  Over hoeveel dagen deze reportage zal lopen kan ik op dit moment niet zeggen, want alles is nog niet in orde in mijn bureel.  Maar ik ben aan de definitieve opruim van mijn appartement begonnen.

It's more than a week ago since my last appearance.  This was due to the reorganisation of my appartment, a work with which I started more than one year ago.  My bureau - where I put allmost all the equipement for building decors for aquaria - needed to be re-designed, re-painted and re-furnished.  And that's the place where I work on my photos.  But, after one week of inactivity, I present a Hdr-report about a sunset in Lier.  That report will exist out of 40 pictures, in total.  I really can't say now how many days the report will take.  But, I've started cleaning up my appartment for the last time...








In de Lisperstraat te Lier. / In the Lisperstraat in Lier.




De Grote Markt te Lier. / The Grote Markt in Lier.


De brug aan de Vismarkt te Lier. / The bridge at the Vismarkt in Lier.


Het einde van de Rechtestraat en het begin van de Werf, met zicht op de Sint Gummaruskerk te Lier. / The end of the Rechtestraat and the start of the Werf, with a view on the church of Sint Gummarus in Lier.


Een zicht op de Werf, vanop het Felix Timmermansplein te Lier. / A view on the Werf, from the Felix Timmermansplein in Lier. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten