woensdag 4 januari 2012

Nieuwjaar 2012. / New Year 2012.

Zo hebben we de overgang naar het nieuwe jaar 2012 gevierd. / We've celebrated the new year 2012 is a small circle.

Iedereen was present: Eddy (Tims vader), Mieke (Eddy's 2de vrouw), Tim (achter de camera) en ik. / Everybody was present: Eddy (Tims vader), Mieke (Eddy's 2nd wife), Tim (behind the camera) and I.

En de hondjes Dina, Fee, Silleke en Ayla. / And, the dogs: Dina, Fee, Silleke and Ayla.

Silleke en Ayla zijn echte vriendjes. / Silleke and Ayla are real friends.

Eddy, Mieke en de 4 hondjes. / Eddy, Mieke and the 4 dogs.

Ik. / Me.

Tim zorgde voor eten voor ons al. / Tim took care of the food we're about to eat.

Op dergelijke momenten, trekken Ayla en Silleke zich terug. / On moments like that, Silleke and Ayla withdraw.


Dan volgde het hoogtepunt van de avond voor de hondjes: het afruimen van de tafel. / Then, it was time for the highpoint of the evening according to the dogs: the clearing of the table.




Het was een gezellige avond.  Ik met Silleke. / It was a cosy evening.  Silleke and me.

Eddy met Dina. / Eddy and Dina.

Mieke met Ayla en Fee. / Mieke with Ayla and Fee.

We wensen iedereen een zeer gelukkig 2012 toe! / We wish a very happy 2012 to everybody!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten