zondag 6 oktober 2013

Hdr: Naar Hagenbroek-Noord III. / Hdr: To Hagenbroek-North III.

Dit is het laatste deel van mijn wandeling naar Hagenbroek-Noord te Lier.  Vandaag ga ik kijken waar Hagenbroek-Noord op uitkomt en keer ik terug naar huis.

This is the final part of my walk to Hagenbroek-North in Lier.  Today, I take a look in the following streets, behind Hagenbroek-North, and return home.






Ik ben nog steeds op Hagenbroek-Noord te Lier. / I still am on Hagenbroek-North in Lier.


Op het einde van de straat kom ik deze Amerikaan tegen.  Een zeldzaamheid tegenwoordig in Europa. / On the end of the street, I encounter this American.  A rarity in Europe, nowadays.


De Rantsebinnenweg te Lier. / The Rantsebinnenweg in Lier.


De Handboogweg te Lier. / The Handboogweg te Lier.








Opnieuw de Rantsebinnenweg. / Once again, the Rantsebinnenweg.








Ik rijd Hagenbroek-Noord terug op. / I drive on Hagenbroek-North again.


Tot ik aan de Hagenbroeksesteenweg te Lier uitkom. / Until I arrive at the Hagenbroeksesteenweg once more.




Ik wacht op de zonsondergang. / I wait until the sun sets.


En rijd dan naar huis. / And, drive home.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten