vrijdag 4 oktober 2013

Hdr: Naar Hagenbroek-Noord I. / Hdr: To Hagenbroek-North I.

Op 20 sepetember 2013 wilde ik naar de Hondstraat rijden.  Maar het was al laat toen ik vertrok en onderweg kwam ik een straatje tegen dat ik niet kende: Hagenbroek-Noord te Lier.  Deze reportage zal drie dagen in beslag nemen.

On 20 September 2013 I wanted to drive to the Hondstraat.  But, it was already late when I left and on the way to the Hondstraat, I encountered a small street that I didn't know: Hagenbroek-North in Lier.  This report will take three days.




De Lispersesteenweg te Lier. / The Lispersesteenweg in Lier.




Een doorgang naar de dijk langs de Nete. / A passage to the dyke alongside the Nete.












De Hagenboeksesteenweg te Lier. / The Hagenboeksesteenweg in Lier.








Dan kom ik aan in Hagenbroek-Noord in Lier. / I arrive at Hagenbroek-North in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten