dinsdag 15 oktober 2013

Hdr: Koningshooikt III. / Hdr: Koningshooikt III.

Dit is het derde deel van het volledige verslag van mijn trip naar Koningshooikt, die ik gemaakt heb op 21/09/2013.  De vorige week zat ik in Bossen te Lier.  Vandaag zal ik deze straat uitrijden en aan de Beekstraat beginnen.

This is the third part of the complete report of my trip to Koningshooikt, that I've made on 21/09/2013.  Last week, I ended at Bossen in Lier.  Today, I will drive through that street until it ends.  And, I'll begin at the Beekstraat.




Ik ben dus in Bossen te Lier. / So, I'm located in Bossen in Lier.












Bossen onder de zon. / Bossen under the sun.










Bossen te Lier. / Bossen in Lier.


Ik kom in de Beekstaat uit. / I reach the Beekstraat.






En volg deze straat in de richting van Koningshooikt. / And follow this street in the direction of Koningshooikt.








De Beekstraat te Lier. / The Beekstraat in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten