dinsdag 1 april 2014

Wandeling rond Lier. / Walk around Lier.

Op 12/03/2014 maakte ik een wandelingetje rond Lier.  Dit leverde deze beelden op...

On 12/03/2014 I've made a small walk around Lier.  It delivered me these images...




Ik vertrek vanuit de stad Lier...  Met uitzicht op het Felix Timmermansplein... / I depart in the town of Lier...  With a view on the Felix Timmermansplein...


De Vismarkt... / The Vismarkt...


Een speelgoedwinkel op de Grote Markt... / A toy-store on the Grote Markt...


Het einde van de Lispersestraat te Lier... / The end of the Lispersesteenweg in Lier...




De Bernadijnenlaan te Lier... / The Bernadijnenlaan in Lier...


De eerste ijzeren brug... / The first iron bridge...


Over de Nete... / Across the Nete...


Ik rijd naar de Nazaretdreef... / I drive to the Nazaretdreef...


Een laatste bocht... / The final curbe...


Dan ben ik er... / I have reached it...


De Nazaretdreef te Lier... / De Nazaretdreef in Lier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten