woensdag 30 april 2014

Naar Broechem (Ranst) IV... / To Broechem (Ranst) IV...

Op 21/03/2014 wandelde ik naar Broechem, een deelgemeente van Ranst.  Het verslagje...



On 21/03/2014 I've made a walk to Broechem, a district of Ranst.  This is the report of that trip...




Ik nader één van m'n favoriete hoevetjes in de Vogelzangsraat te Nijlen, district Kessel... / I approach one of my favorite cottages in the Vogelzangsraat te Nijlen, district Kessel...


Maar ontdek dat de Vogelzangstraat even verderop er opengebroken bij ligt... / But discover that they're working at the Vogelzangstraat, a bit farther...


Deze werken zullen duren tot oktober 2014... / These works will take until october 2014...


Dit is erg slecht voor mij, want daardoor kan ik een aantal wandelingen niet maken... / This is bad news for me, because now I can't make a number of walks...


Er zit niets anders op dan de dijk langs het Netekanaal te nemen, naar Broechem... / These's no choice, but to take the dyke alongside the Nete-channel, towards Broechem...


Aan de andere kant van de dijk ligt de Nieuwe Bollaak... / At the other side of the dyke is located the Nieuwe Bollaak...










De brug naar Broechem... / The bridge towards Broechem...


Ik verlaat de dijk langs het Netekanaal... / I leave the dyke alongside the Nete-channel...


En rijd over de brug naar Broechem... / And, drive over the bridge towards Broechem...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten