maandag 7 april 2014

De Bartstraat te Nijlen (Kessel) II. / The Bartstraat in Nijlen (Kessel) II.

Op 13/03/2014 maakte ik een wandeling naar de Bartstraat te Nijlen (Kessel).  De terugweg naar Lier zou via de dijk langs de Nete te Berlaar verlopen.

On 13/03/2014, I've made a walk to the Bartstraat in Nijlen (Kessel).  I went go back to Lier, via the dyke alongside the Nete in Berlaar.






Ik bevind me in de Liersesteenweg te Nijlen (Kessel)... / I'm located in the Liersesteenweg in Nijlen, district Kessel...


Tot ik de Bartstraat bereik... / Until I reach the Bartstraat...






De Bartstraat is één van mijn favoriete straten... / The Bartstraat is one of my favorite streets...




Het is een vrij lange straat... / It's quite a long street...




Waar je vanalles kunt fotograferen... / Where you can take pictures of a lot of things...


De Bartstraat te Nijlen (Kessel)... / The Bartstraat in Nijlen, district Kessel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten