vrijdag 18 april 2014

Naar de Slenderstraat te Lier III... / To the Slenderstraat in Lier III...

Oorspronkelijk had ik op 14/03/2014 een wandeling gepland naar de Zijpstraat te Duffel.  Maar er liep vanalles niet zoals het moest, ik moest halverwege terugkeren en maakte er dan een wandeling naar de Slenderstraat te Lier van...

On 14/03/2014 I had planned originally a walk to the Zijpstraat in Duffel.  But a lot of things went wrong that day, I needed to return to Lier when I've just left the city and in the end I settled for a walk to the Slenderstraat in Lier...




Het begint veelbelovend... / It starts promising...


In de Slenderstraat... / In de Slenderstraat...


Maar uiteindelijk trek ik er slechts 4 foto's... / However, in the end, I only take 4 pictures there...


De Slenderstraat te Lier...  Dan haast ik me huiswaarts... / The Slenderstraat in Lier...  After that, I hurry home...


Vanop de brug naar Duffel, aan de Waversesteenweg te Lier... / From the bridge to Duffel, at the Waversesteenweg in Lier...


De Bloemmolens in Lier... / The Bloemmolens in Lier...


Ik ben net op tijd in Anderstad... / I arrive just in time in Anderstad...




Om deze beelden te trekken van de zonsondergang... / In order to take these pictures of the sunset...




Anderstad, het natuurgebied van Lier... / Anderstad, the nature reserve of Lier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten