dinsdag 8 april 2014

De Bartstraat te Nijlen (Kessel) III. / The Bartstraat in Nijlen (Kessel) III.

Op 13/03/2014 maakte ik een wandeling naar de Bartstraat te Nijlen (Kessel).  De terugweg naar Lier zou via de dijk langs de Nete te Berlaar verlopen.

On 13/03/2014, I've made a walk to the Bartstraat in Nijlen (Kessel).  I went go back to Lier, via the dyke alongside the Nete in Berlaar.




Ik rijd voort over de Barstraat... / I drive on, over the Bartstraat...






De Bartstraat in Nijlen (Kessel)... / The Bartstraat in Nijlen, district Kessel...


Tot ik een ommetje maak langs de Terlakenweg... / Until I make a small detour via the Terlakenweg...








Waar ik deze prachtige, oude hoeve trek... / Where I take pictures of this magnificent, old farm...






De Terlakenweg te Nijlen (Kessel)... / The Terlakenweg in Nijlen, district Kessel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten