vrijdag 9 december 2011

Een Ramp van een Week. / A Disaster of a Week.

Het is een tijdje geleden dat wij van ons lieten horen.  Dat komt omdat het hier onstellend druk is geweest. / It's been a while since my last entry.  It's because it's been very busy, here.

Ik ben veel tijd verloren door het opstellen van een formele klachtenbrief aangaande de locale leiding van de organisatie waar al onze assitenten toe behoren.  Maar, ik ben erin geslaagd een sterke tekst op te stellen. / I lost a lot of time in writing an official complaint against the leadership of the organisation to which belongs all of our aids.  But, I succeeded in putting together a strong text.

Er was de crash op mijn aquaforum waardoor ik 8 dagverslagjes moest herstellen... / There was a crash on my aquaforum, by which I've lost the reprots of 8 days, and I needed to fix that...

Het leven belooft van opnieuw in rustiger vaarwater te komen en zodoende kun je ons hier terug verwachten, net zoals voorheen! / However, life promisses to slow down, so you can expect us here again, just like before!

Een weekverslagje: / The report of a week:

Een stellage, gemaakt voor Tim, opdat hij vlotjes kan airbrushen. / A stand, made for Tim, so he can airbrush easily.

Ik schud de kleurtjes die Tim gaat gebruiken. / I shake the colours, which Tim is going to use.

Tim aan het airbrushen. / Tim, using the airbrush.

Samen met de fotografe, Myriam, die even komt helpen. / Together with the photographer Myriam.

Ik, bezig met een mal te maken. / Me, making a mould.




Ayla.

En, bezig een mal te maken. / And, busy making a mould.


Tim snijdt een steen in stukjes.  Later zullen we deze steentjes met tegellijm overzetten - al of niet gepigmenteerd - en airbrushen.  Dit worden onze demo-steentjes. / Tim cuts the stone in smaller pieces.  Lateron, we'll put glue for tiles (and, perhaps a pigment), after which we'll use the airbrush.  These will become our demo-stones.

Ondanks alles, een teken van enthoesiasme. / Despite of everything, a sigh of enthousiasm.

Een mooie doorsnede. / A beautiful cross-section.

Onze steenmuur.  Deze zijn allemaal goed om demo-steentjes te worden. / Our wall of stones.  These are all good to become demo-stones.




Hier stond m'n bak... / Here used to be my tank...

Vlekkie.

De volgende mal aan't maken. / Making the following mould.




Het resultaat, tot hiertoe... / The result, until now...




Getrokken vanuit Tims positie in mijn bureel... / Taken from Tim's position in my office...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten