woensdag 22 oktober 2014

Een Wandeling der Bruggen III... / A walk of the Bridges III...

Wanneer het weer onzeker is, maak ik rond Lier een wandeling der bruggen...  Zo genoemd omdat ik onderweg 7 bruggen tegenkom waar ik kan schuilen, mocht het beginnen regenen...  Dit is een verslag van mijn wandeling van 07/10/2014...

When the weather is uncertain, I make a walk of the bridges around Lier...  So called, because I encounter along the way 7 bridges, where I can take shelter under, should it start to rain...  This is the report of my walk of 07/10/2014...


De negatieven waarmee ik m'n Hdr's maak, zijn geschoten in RAW...  Dit wordt mijn standaard voor de wandelingen, gemaakt na 19/09/2014...

The Negatives, with which I make my Hdrs, are shot in RAW...  This is going to be my standard for the walks, made after 19/09/2014...










Langs het Netekanaal in Lier... / Alongside the Nete-channel in Lier...


Op de brug naar Duffel, aan de Waversesteenweg in Lier... / On the bridge to Duffel, at the Waversesteenweg in Lier...


Terwijl het aan het gieten is, vlak voor mij... / While it's pouring with rain, right in front of me...






De zonsondergang in Anderstad... / The sunset in Anderstad...




Het natuurgebied van Lier... / The nature-reserve of Lier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten