dinsdag 10 mei 2011

Wachten op fototoestel...

In het begin van mijn 160x80x80-bak had ik nog geen goed fototoestel. Ik had wel m'n lichtgewicht fototoestel, waar ik verleden jaar m'n visjes mee trok, maar niets degelijks. Het had aardig wat voeten in de aarde eer ik alles had (toestel, een goed statief bevestigd aan m'n rolstoel, en vooral een voor mij makkelijk te gebruiken ballhead). Dus, heb ik in het begin wat fotootjes getrokken met m'n lichtgewicht toestel. Waarvan, zoals ik nu moet bekennen, er toch wel een aantal van geslaagd zijn...

M'n 160x80x80-bak, frontaal gezien.

Een linker-aanzicht.

Een rechter-aanzicht.

En, in het midden, een koppel Gymnogeophagus australis met jongen.

Het vrouwtje met haar kroost.

De vader waakt over z'n jongen.

Terwijl ze worden gadegeslaan door een ander Gymnogeophagus australis koppel, dat achter het houtstuk zijn broed-territorium heeft afgebebakend.

M'n Echinodorus bleheri.



Het bewijs dat hij tot een moederplant is gepromoveerd.

Een Gastromyzon punculatus.

Een Colisa chuna. Een overblijfsel van m'n vorige bak.

Een Rineloricaria lanceolata.

M'n mannetje Trichogaster leeri.

Op weg naar een romantisch rendez-vous.

Twee van m'n Pterophyllum scalare.

Een close-up.

Om te eindigen, nog een overzichtsfoto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten