zondag 29 mei 2011

Een Zootje Vanalles.

Misschien is dit wel een beetje een vreemde titel. Maar, dit is werkelijk een zootje vanalles. Foto's getrokken met m'n goede camera (Sony/Zeiss NEX5) met m'n lichtgewicht camera (Sony/Zeiss Cyber Shot), getrokken door mij én getrokken door Tim terwijl we het decor aan het maken waren, alles staat hier door elkaar. De kans is overigens zelfs reeel dat m'n vorige reportage hierin terug vermeld staat. Deze fotoreeks telt in een 10-tal foto's. Maar, eenmaal gedaan, wachten en nog 2 reeksen en dan zijn jullie bij, waar ik vandaag sta. Ik stel dan ook voor dat we er onmiddellijk aan beginnen...

Dit voeder ik m'n visjes.

Ik en mijn nieuw fototoestel.




De Farlowella acus.


De Pantadon buchholzi.



M'n Echinodorus bleheri.


M'n aquarium, frontaal zicht.



Een nestje kleine Gymnogeophagussen.

De Aperonotus albifrons.



Een grensgeschil. Gelukkig blijft het tussen m'n Gymnogeophagussen australis bij dreigen.

De Gymnogeophagus australis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten