dinsdag 4 oktober 2016

Een Kapel van Faller in een Berglandschap XVIII. / A Chapel of Faller in a Mountain Landscape XVIII.

Ik maak een model van een kapel (de St-Bernhard kapel van Faller).  Ik ben van plan het in een berglandschapje te zetten met bomen, gras, rotsen, mos en een aantal wandelaars.  Ik kan dit doen door verschillende technieken te gebruiken uit de tijd dat ik aquariumdecors bouwde.

I'm making a model of a chapel (the St-Bernhard chapel of Faller).  I'm intending to present it in a mountain landscape with trees, gras, rocks, moss and a number of people who are making a walk.  I'll be able to do this, using different techniques from the days that I used to build the decors of aquariums.

Ik stempel het landschap met verschillende kleuren.

I stamp the landscape in different colours.






Zo begin ik. / This is how I start.




Ik voeg verschillende kleuren toe. / I add different colours.






Tot ik bij dit resultaat uitkom. / Until I reach this result.














Details van het eindresultaat. / Close-ups of the end result.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten